Մայիսի 3

Մայրենի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից:
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակվ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզեմ, որ ձեռքքաշեն իրենցի պոչերից: ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդի բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

Ոսկեմարդ

Մի կախարդ ուներ ընկերներ։Եվ երբ նա դուրս էր գնում, նրան միշտ վիրավորում էին։ Նա սարքեց կախարդական ոսկի, որ իրեն ընկեր սարքի։ Նա սարքեց այդ մարդուն և թողեց,որ չորանա ։
Միյուս արավոտ մարդը չորացել էր և կարողանում էր խոսել։
-Բարև։
– Բարև։
-Ձեր անունը ի՞նչ է։
– Կախարդ։
-Գեղեցիկ անուն է։
ԵՎ դրանից հետո կախարդը երջականցավ։
Անցավ երեք տարի։ Եվ մի կախարդուհի ցանկացավ ունենալ էդպիսի ընկեր, բայց կախարդը չէր տալիս ուրիշներին։ կախարդուհին ասաց։
– Ես ամեն ինչ կանեմ, միայն այդ ոսկեմարդուն տուր ինձ։
-Ոչ,- պատասխանեց կախարդը և գնաց։ Եվ կախարդուհին դա այդպես չթողեց։
Նա վերցրեց ոսկեմարդուն և գնաց, բայց ոսկեմարդը իրեն պաշպանեց և կախարդը արթնացավ, զանգահարեց կախարդություն և կախարդությունը բռնեցին։



Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»
Ողջյուն․․․
Ես Համբարձումյան Նելլին եմ , Սովորում եմ սովորու եմ <<Մխիթար Մեբաստացի>> կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում։ Ավարտում եմ 4-րդ դասարանը։ Եվ հիմա ես կպատմեմ, թե ինչ ձեռքբերումներ եմ ունեցել այս ընթացքում։ Ես այս տարի սկսել եմ շատ մեծ հետքրքրությամբ թեստային աշխատանքներ կատարել։ Հետաքրքրվել եմ Ջ․ Ռոդարիի հեքիաթներով, ընթերցել եմ Հանս Քրիստիան Անդերսենը հեքիաթներից։Ես ձեռք եմ բերել նոր ընկերներ և նոր ուսուցիչներ։ Ես կարողացել եմ համակարգիչով լավ աշխատել։ Սովորել եմ գործել։ Այս  տարի ձեռք եմ բերել չմուշկ քշել և նաև գնացել եմ սահադաշտ։Սովորել եմ մեկ ձեռքով հեծանիվ վարել գնացել եմ սպորտային դաշտ վոր վարեմ Հեծանիվ քշեմ ռոլիկներ քշեմ սկետ։

Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով;
«Հետաքրքիր տունը»
Մի աղջիկ իր ընտանիքի հետ գնում են մի հետաքրքիր տուն, նրաք վարձում են այտ տունը։ Երկու օր հետո իրենց աղջիկը նկատում վոր տանըեցիները կռվում են տան մեջ աղջիկը նրանց տանում է դուրս և նրանք նորից վիճում են:վերչապես ել չէին վիչում։մյուս օրը հայրը և մայրը տեսնումեն որ աթոռ և սեղանը թղտից է։տաս օրանցավ բոլորը առթնացան և տեսան սաղ տունը քանդրդված էր արդեն նրանք վաղեցել էին հայրը դիմեց տան տիրոչ և տան տերը նրանց ասաց ես երկրից դուրս եմ հայրը բարկացավ աղջիկը ասաց հայրիկ արի միքիչել դիմանաք քնան հելան և տեսնելն վոր տուն փայլում էր նրանք զարմացան նրանք ուզում էին գնալ զբոսնել դուրս էն գալիս գնում են առաջ ևվ իրենց դիմաց դուրս եկանվ տունը նրանք աննթատ վռոմ էին նյուն տեղն են մնում գնում են հետարքիր տունը և տեսն ում են վոր տունը սաղ սարցակալեր էր աղջիկը աղաջ գնաց եվ ընկավ ևվ սաղ մարմինը կապտուկներեին։ Նրանք տեսան որ չեն կարող առաջ գնալ քնում են դրսում արդնանում են տեսնու որ սարուցի տեղը շոկոլադ է աղջիկը այպես ուրաղացավ ամեն ինչ շոկորադ է նրանք արդուն մնացին սաղ գիշեր:Վերջ։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում:

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/
  • Ընտանեկան նախագիծ

    • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

    Բլոգի սպասարկում

    • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

    Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

    • Միասնական գրավոր աշխատանք

    1 փուլ՛ Մայսի 02 -31-ը։

    1․ Բլոգումդ բա՛ց արա <Մայրենիի ստուգատես էր > էջ

    Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։




    Posted 3 Մայիսի, 2023 by nellihambardzumyan in category «Մայրենիի ստուգատես»

    Leave a Comment

    Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

    *