Նոյեմբերի 30

Ինչը կփոխեի իմ դրոցում

Բարև ձեզ, ես համբարձումյան նելլին եմ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի հարավային դպրոցում։ Մեր դպրոցը գտնվում է Մալաթիա-Սեբաստիա համայնքում: Դպրոցը շատ մեծ է և գեղեցիկ, շրջապատված է ծառերով: Դպրոցի բակում ունենք մեծ խաղահրապարակ: Մեր դասասենյակը մեծ է և լուսավոր:Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը։ Իմ համար ամենալավ դպրոցն է դրահամար հաճաղում եմ։ Ես չէմ ուզում ոչինչ փոխել դպրոցում, միյայն կուզենաիյ, որ մեր պարտեզում ավելի շատ ծաղիկներ լիներ և կանանչը շատ լիներ։Հետո շատ եմ ուզում որ մեր մարզատաշտը բարեկարգվեր, որ մենք ավելի շատ զբաղվեինք մարմնամարզությամբ։
Իմ դպրոցը ամենալուսավոր և ամենահարմարավետ դպրոցն է։


Posted 30 Նոյեմբերի, 2022 by nellihambardzumyan in category մայրենի, Uncategorized

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*